Web magazínu Marketing & Media oblékl nový kabát

mam logoČasopis o tom, co se děje ve světě médií a marketingu, změnil svou podobu. Tento týdeník, který před časem upravil svou tištěnou verzi nyní představil i změny svého webu. Stejně jako papírová verze, má i ta onlinová novou grafiku a uspořádání.

Martina Jiroušová s přispěním WeB

Internetový obsah tvoří denní agenda a průběžně aktualizované zpravodajství, které se týká médií, marketingu a reklamy. K tomu jsou součástí webu www.mam.cz i exkluzivní články uveřejněné v papírové verzi týdeníku. „Nový web je aktualizovaný několikrát denně a nejdůležitější události zprostředkovává formou on-line reportáží, které jsou u čtenářů hodně oblíbené,“ komentuje změny šéfredaktor Marketing & Media Filip Rožánek. Onlinová verze magazínu bude dále nabízet kompletní elektronický archiv týdeníku pro předplatitele.

 

Jednou z největších změn je přechod na responsivní design webu, což značí, že webová stránka svůj vzhled přizpůsobí podle toho, na jakém zařízení je prohlížena. Obsah je tedy možné číst na nejen na počítači, ale i na tabletu a mobilu, aniž by docházelo ke snížení kvality zobrazení.

Co se týká samotného vzhledu, logo MaM zůstalo stejné, pouze změnilo barvu z černé na červenou. Stránky jsou přehlednější, lépe se v nich orientuje a design je výrazně hezčí a modernější než u staré verze. Z obřího rámečku, který vyzýval k diskuzi, se stal jen nenápadný odkaz a uvolnil tak místo pro mnohem důležitější obsah – návrhy dalších článků, které by mohly čtenáře zajímat. Za mě určitě palec nahoru.

Přidat komentář