Glosa: Kalendář Jaromíra Sokupa má jen dvanáct Týdnů v roce

Glosa: Kalendář Jaromíra Sokupa má jen dvanáct Týdnů v roce

Na TV Barrandov je a vždycky bylo vše jinak. Zatímco jiné stanice se snažily zabodovat pestrou paletou výrazných moderátorů, v televizi Jaromíra Soukupa do ringu nastupoval téměř výhradně jen jeden. Majitel. Můžeme se tedy divit, že časopis Týden z vydavatelství patřícího do stejné mediální stáje, změnil svou periodicitu a bude vycházet jednou měsíčně?

Číst dále

Nejvíce peněz přichází do ČT ze Soukupovy Médey, o firmu má zájem Čína

Nejvíce peněz přichází do ČT ze Soukupovy Médey, o firmu má zájem Čína

Česká televize (ČT) uzavřela od srpna 2016 se společností Médea spadající pod mediální impérium Jaromíra Soukupa více než tisícovku smluv týkajících se sponzoringu a reklamy. Jedná se o vůbec nejhodnotnější smlouvy, které ČT v této oblasti uzavírá. Za čtyři roky si přišla na více než 350 milionů korun. Mezi nejsilnějšími dodavateli jsou i další ze Soukupových firem. Část Soukupova mediálního království ale možná převezme čínská Rainbow Wisdom Investment.

Číst dále

Co média v týdnu 15/2020 dala

Co média v týdnu 15/2020 dala

Jarek Soukup nás zklamal. Týden, náš nejoblíbenější časopis na glosování, si dal pauzu. Nezbývá než se kouknout na zoubek těm ostatním, které se zase vrátily ke koroně, ale tentokrát z hlediska ekonomiky. Akorát Vlasta nezklamala a přinese i veledůležité rady jak se doma nesežrat zaživa.

Číst dále

Televize Barrandov dostala pokutu čtvrt milionu korun

Televize Barrandov dostala pokutu čtvrt milionu korun

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila provozovateli Televize Barrandov pokutu ve výši 250 tisíc korun kvůli teleshoppingu z 28. dubna loňského roku nabízejícího šperky s léčivými kameny. Informaci uvedla ve čtvrtek v tiskové zprávě.

Číst dále

GLOSA: Soukupův Premiér je pouze pro silné povahy

GLOSA: Soukupův Premiér je pouze pro silné povahy

V programu TV Barrandov je napsáno, že sitcom Premiér je satira z prostředí vysoké politiky a hraje v ní – tedy alespoň to tvrdí – samotný velký šéf . Nic z toho však není pravda. Soukup nehraje, protože jeho herecké výkony jsou horší než jeho moderování, sitcom neboli situační komedie to také není, protože po zhlédnutí prvního dílu mi bylo do pláče. A že je z prostředí vysoké politiky? Jediné, co je vysoké je Soukupovo ego, které by…

Číst dále

Jaroslav Kmenta pokřtil svou novou knihu Rudý Zeman

Jaroslav Kmenta pokřtil svou novou knihu Rudý Zeman

Kniha investigativního novináře Jaroslava Kmenty, sleduje osudy české hlavy státu i lidí v jeho pozadí. Kmenta ji sám uvádí jako investigativní portrét Miloše Zemana, který se snaží najít odpověď, proč se tak změnil a s kým se spojil. Křest proběhl 22. listopadu v opavském sborovém domě Českobratrské církve evangelické.

Číst dále

Ředitel TV Barrandov se omluví České televizi, rozhodl soud

Ředitel TV Barrandov se omluví České televizi, rozhodl soud

Šéf TV Barrandov Jaromír Soukup se musí omluvit České televizi (ČT). Veřejnoprávní instituce na něj podala žalobu kvůli jeho výrokům v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Soud jí včera přiznal nárok na omluvu. Jeho verdikt je nepravomocný.

Číst dále

Anketa: Co si studenti Univerzity Palackého myslí o televizi Barrandov a podnikateli Jaromíru Soukupovi?

Anketa: Co si studenti Univerzity Palackého myslí o televizi Barrandov a podnikateli Jaromíru Soukupovi?

Jaromír Soukup je podnikatel, většinový vlastník mediální agentury Médea a generální ředitel televize Barrandov. Mediální agentura Médea, v této době vlastní několik dceřiných firem zabývajících se PR, poradenstvím a výzkumem trhu. Jaromír Soukup pak vlastní vydavatelství Empresa Media, pod které spadají časopisy Týden, Instinkt, FaktorS, MarketingSalesMedia, Interview i televize Barrandov. 

Číst dále

Pořad Moje zprávy nejsou zprávy

Pořad Moje zprávy nejsou zprávy

Televize Barrandov od konce října začala vysílat zpravodajskou relaci Moje zprávy. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) tento pořad ale zanalyzovala a podle ní se nejedná o zpravodajství. Upozornila tak televizi na porušení licenčních podmínek a programová specifika televizní stanice.  Porušení se dopustila ve dnech 29. října až 2. listopadu, kdy nevysílala denní zpravodajský přehled. TV Barrandov tak získává 30 dní na nápravu.

Číst dále
1 2