Nejvíce peněz přichází do ČT ze Soukupovy Médey, o firmu má zájem Čína

Nejvíce peněz přichází do ČT ze Soukupovy Médey, o firmu má zájem Čína

Česká televize (ČT) uzavřela od srpna 2016 se společností Médea spadající pod mediální impérium Jaromíra Soukupa více než tisícovku smluv týkajících se sponzoringu a reklamy. Jedná se o vůbec nejhodnotnější smlouvy, které ČT v této oblasti uzavírá. Za čtyři roky si přišla na více než 350 milionů korun. Mezi nejsilnějšími dodavateli jsou i další ze Soukupových firem. Část Soukupova mediálního království ale možná převezme čínská Rainbow Wisdom Investment.

Číst dále

Televize Barrandov dostala pokutu čtvrt milionu korun

Televize Barrandov dostala pokutu čtvrt milionu korun

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila provozovateli Televize Barrandov pokutu ve výši 250 tisíc korun kvůli teleshoppingu z 28. dubna loňského roku nabízejícího šperky s léčivými kameny. Informaci uvedla ve čtvrtek v tiskové zprávě.

Číst dále

GLOSA: Soukupův Premiér je pouze pro silné povahy

GLOSA: Soukupův Premiér je pouze pro silné povahy

V programu TV Barrandov je napsáno, že sitcom Premiér je satira z prostředí vysoké politiky a hraje v ní – tedy alespoň to tvrdí – samotný velký šéf . Nic z toho však není pravda. Soukup nehraje, protože jeho herecké výkony jsou horší než jeho moderování, sitcom neboli situační komedie to také není, protože po zhlédnutí prvního dílu mi bylo do pláče. A že je z prostředí vysoké politiky? Jediné, co je vysoké je Soukupovo ego, které by…

Číst dále

Ředitel TV Barrandov se omluví České televizi, rozhodl soud

Ředitel TV Barrandov se omluví České televizi, rozhodl soud

Šéf TV Barrandov Jaromír Soukup se musí omluvit České televizi (ČT). Veřejnoprávní instituce na něj podala žalobu kvůli jeho výrokům v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Soud jí včera přiznal nárok na omluvu. Jeho verdikt je nepravomocný.

Číst dále

Anketa: Co si studenti Univerzity Palackého myslí o televizi Barrandov a podnikateli Jaromíru Soukupovi?

Anketa: Co si studenti Univerzity Palackého myslí o televizi Barrandov a podnikateli Jaromíru Soukupovi?

Jaromír Soukup je podnikatel, většinový vlastník mediální agentury Médea a generální ředitel televize Barrandov. Mediální agentura Médea, v této době vlastní několik dceřiných firem zabývajících se PR, poradenstvím a výzkumem trhu. Jaromír Soukup pak vlastní vydavatelství Empresa Media, pod které spadají časopisy Týden, Instinkt, FaktorS, MarketingSalesMedia, Interview i televize Barrandov. 

Číst dále

Pořad Moje zprávy nejsou zprávy

Pořad Moje zprávy nejsou zprávy

Televize Barrandov od konce října začala vysílat zpravodajskou relaci Moje zprávy. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) tento pořad ale zanalyzovala a podle ní se nejedná o zpravodajství. Upozornila tak televizi na porušení licenčních podmínek a programová specifika televizní stanice.  Porušení se dopustila ve dnech 29. října až 2. listopadu, kdy nevysílala denní zpravodajský přehled. TV Barrandov tak získává 30 dní na nápravu.

Číst dále

Na obrazovky TV Barrandov se vrací zpravodajská relace, moderovat ji bude Jaromír Soukup

Na obrazovky TV Barrandov se vrací zpravodajská relace, moderovat ji bude Jaromír Soukup

Generální ředitel a moderátor několika pořadů televize Barrandov Jaromír Soukup bude mít od příštího týdne na starost další pořad. Po několika politických a diskuzních pořadech přichází na řadu pravidelná relace Moje zprávy, která obohatí  barrandovský program každý všední den.

Číst dále

Jaromír Soukup uvede svůj šestý pořad na TV Barrandov

Jaromír Soukup uvede svůj šestý pořad na TV Barrandov

Jaromír Soukup, generální ředitel a moderátor TV Barrandov bude od dubna uvádět nový pořad. Shodou okolností přesně v čase, kdy veřejnoprávní Česká televize (ČT) vysílá pořad Newsroom ČT24. Soukupovy postoje vůči ČT jsou velmi vyhrazené.

Číst dále

Česká televize terčem Jaromíra Soukupa. Chystá se válka televizí?

Česká televize terčem Jaromíra Soukupa. Chystá se válka televizí?

V únoru vyhlásil vlastník televizní stanice Barrandov ve svém pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa pomyslnou válku České televizi (ČT). Ta se zprvu chtěla bránit pomluvám čistě využitím možností právního státu. Nakonec však pořad spadající pod Českou televizi Newsroom ČT přece jen své jméno bránil i ve vysílání.

Číst dále
1 2