Nabídka práce: Vedoucí zákaznické podpory online pro TV Prima

TV Prima nabízí skvělou pracovní příležitost na pozici vedoucího zákaznické podpory online. Nástup je možný ihned.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Vedení malého týmu zákaznické podpory pro online aktivity TV Prima.
  • Vytváření cílů a strategie zákaznické podpory (dlouhodobé i okamžité povahy).
  • Definice procesů zákaznické podpory na komunikačních kanálech, jejich zavádění, vyhodnocování a ladění.
  • Spoluvytváření komunikační linie, odpovědnost za její dodržování.
  • Nastavování metrik, určování zásad a rozvoje využívání pracovních nástrojů a postupů.
  • Analytické vyhodnocování výstupů z helpdesku, pravidelný reporting.
  • Odpovědnost za průběžné proškolování agentů zákaznické podpory.


Co pro tuto pozici TV Prima vyžaduje?

  • Prokazatelné zkušenost z oblasti zákaznické podpory.
  • Zkušenosti s nástroji CRM.
  • Zkušenost s produkty Zendesk výhodou.
  • Výrazně pro-klientský přístup.
  • Organizační a skvělé komunikační schopnosti.
  • Vynikající a profesionální písemný projev.
  • Zkušenosti s vedením malého týmu.
  • Zkušenosti s online médii a/nebo online video platformou výhodou.
  • IT nebo obecně technický background výhodou.
  • Zájem o ICT.

Co nabízí?

  • Skvělou pracovní příležitost u významného hráče na českém internetu.
  • Možnost zkráceného úvazku.
  • Perfektní technické zázemí.
  • Možnost podílet se na rozvoji online služeb.
  • Samostatnou a zodpovědnou pozici.

Informace o pozici

  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)
  • Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Kontakt:

TV Prima

Vinohradská 3217/167, Praha – Strašnice

Přidat komentář