Co média v týdnu 9/2018 dala

Otázku Ester Ledecké jednoznačně vyřešil týdeník Reflex. Jeho titulka nás láká slovy: „Není naše, ale svá. Buďme rádi.“ Jsme. Hlavně za ty dvě zlata. Týden se v této souvislosti pro změnu snaží rýmovat. Slogan „Super Ester“ sice nejspíš nezlidoví, ale i snaha se cení.

Echo vsadilo na herečku Kláru Melíškovou, která momentálně září v komediálním seriálu České televize Dabing street. Při rozhovoru kromě jiného prozradila, co se děje v dámské šatně. Po herecké tváři sáhl i týdeník Instinkt, ve kterém David Prachař ve své zpovědi také zabrousí do života žen. Instinkt na úvodní stranu zvolil i zajímavé titulky. Na reportáž s názvem „Jak to vypadá na kurzu radikální upřímnosti“ se jako trefná odpověď hodí heslo „Samota je životní cíl“.

Týdeník Marketing & Media vysvětlil, proč T-mobile vyměnil reklamy s Ivanem Trojanem za hotel Růženku, kterou si diváci na první pohled pletli s trailerem na další českou komedii a v Respektu nás do bezpečí odvedla karikatura Kapitána Ameriky zkřížená s rytířem z Blaníku. Týdenní přehled zakončil časopis Marketing sales Media s názorem, že člověk je více než robot. Člověk nevíme, ale naše Ester určitě.

Přidat komentář