Jeden z nejvýznamnějších českých domů, holešovický Czech News Center, ve dvou posledních čtvrtletích (4Q 2015-1Q 2016) potvrdil svou pozici špičky deníkových titulů. Zároveň se nejčtenějšími staly také jeho časopisové tituly.
Kategorii deníků již tradičně vládne česká jednička, bulvární periodikum Blesk, který je podporovaný podobně stylizovaným Aha! a nejčtenějšími sportovními novinami, deníkem Sport. Dohromady tato periodika společnosti CNC ukrajují na koláči čtenosti 37,3 %. V těsném závěsu za Czech News Center se nacházejí deníky Mafry, které preferuje 32 % čtenářů. Na pomyslné třetí příčce se nachází vydavatelství Vltava Labe Press a jeho regionální deníky s necelými 17 %.
Také kategorii časopisů ovládl CNC, i když již ne zdaleka tak přesvědčivě. Čtenost 19,6 % tvoří především mutace deníku Blesk, společenský magazín Reflex nebo široká škála automobilových periodik. Pouhé 3 desetiny procent za CNC se nachází tradiční časopisecký vydavatel Bauer Media, jehož tituly míří především na ženské čtenářky. Mimo to také produkuje mnohé televizní a bulvární magazíny. A také mezi časopisy se na třetí pozici umístilo vydavatelství Vltava Labe Pres s 13,3 %.
V celkové čtenosti se tak na prvním místě drží Czech News Center (20,3 %), na druhé pozici Vltava Labe Pres (16,4 %) a třetí nejširší čtenářskou základnu má Mafra (14,4 %)