Co média v týdnu 15/2018 dala

Časopis Týden v pondělí nadnesl otázku spojenectví premiéra v demisi a našeho prezidenta. Zatím to ale jen vypadá, že se jejich schůze v Lánech stanou něčím stejně pravidelným jako Soukupovy pořady na TV Barrandov, či Okamurovo urážení investigativních relací České televize. Týdeník Marketing & Media to trefil: „Slovák chce být vidět“ stojí na jejich obálce. 

I hesla ostatních týdeníků při troše snahy můžeme vztáhnout na současného premiéra v demisi, proti němuž se konají četné demonstrace po celé České republice. Týdeník Echo varuje, že blahobyt plodí deprese (z čehož vyplývá, že bez evropských dotací by měl být vlastně každý šťastnější), Respekt pro změnu učí empatii (v příštím vydání to bude třeba o umění nebýt v nesprávný čas na nesprávném místě) a Instinkt tomu dodává korunu v podobě citátu zpěváka Michala Hrůzy. „Štěstí je pochopit, že něco není pro nás.“ A nechce být pan Babiš už konečně šťastný?

Reflex naopak tentokrát zabrousil do kultury a přináší nám metalového Jožina z Bažin. Ivan Mládek dokonce prozradí, kdo že to ten Jožin z Bažin vlastně je, což bylo pro společnost vždy záhadou. Evidentně ale stihl emigrovat, když už ho zná i Metallica.

Ekonom honí drobné živnostníky a Euro to s miliardářem Igorem Rattajem zkouší na sněhu, ve větru i na festivalech. No jo, ale… co?

Přidat komentář