Sado mama. Jednalo se o chybu grafiky nebo záměr marketingu?

Česká televize (ČT) představila nové logo pro pořad Sama doma. Způsob grafického zpracování se nepovedl a diváci místo správného názvu četli něco jiného. „SADO MAMA“ během chvíle proletělo českým internetem a na sociálních sítích se začaly objevovat vtipné komentáře. Televize ale rychle zareagovala a grafiku pořadu změnila.

Nová grafika pořadu se na stránkách objevila v pondělí. Logo se dalo spíše přečíst jako Sado mama a ne jako Sama doma. Na sociálních sítích to vyvolalo rozruch a lidé se nad logem pořadu bavili a spojovali ho s BDSM praktikami.

ČT na kritiku odpověděla překvapivě dobře. „Děkujeme za dotazy i podněty k vzniku nového formátu. Chápeme… Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ uvedla na Twitteru.

Moderátorky Barbora Černošková a Lucie Křížková také zůstaly nad věcí. Kvůli vysílání pořadu na sebe navlékly černé a kožené oblečení. „Někteří se dnes možná koukáte úplně poprvé a jste natěšení na naše témata. Tak věříme, že ani dnes vás výběrem nezklameme. My totiž rozhodně zklamané nejsme výběrem našeho oblečení. My se totiž takhle cítíme jako doma,“ zmínily na začátku pořadu.

Začíná se uvažovat nad tím, zda chyba v logu náhodou nebyla záměrem. Česká televize si tímhle vtipem podle marketéra Tomáše Pflanzera zajistila větší pozornost u nové podoby iVysílání. Nasvědčuje tomu i fakt, že si 12. listopadu zaregistrovala doménu sadomama.cz. „Jestli to celý opravdu ČT vymyslela jako PR stunt, tak klobouk dolů. Good job,“ napsal na svůj twitterový profil Čestmír Strakatý.

Přidat komentář