Deník Metro více zapojí čtenáře do tvorby svého obsahu

Praha online se stala novou rubrikou deníku Metro vycházející každý den ve vydání pro Prahu a okolí. Čtenáři se díky ní mohou sami podílet na obsahu webové stránky, na kterou mohou psát co, kdy a kde se v české metropoli děje.

Rozhodli jsme se využít potenciálu, který sami čtenáři nabízejí. Už roky využíváme v pražském vydání aktuálních čtenářských fotek, za které autoři získávají odměnu. Tehdy jsme se inspirovali od kolegů ze Skandinávie. Nyní nás napadlo, jak spolupráci rozšířit,“ říká Jan David, šéfredaktor deníku Metro.

Nová rubrika se tak stala výzvou pro všechny čtenáře deníku Metro z hlavního města. Je to jednoduché. Stačí, když čtenář napíše komentářů na metro.cz svůj tip a doporučí například kde se člověk dobře navečeří, kam zajít na koncert, vernisáž nebo sportovní utkání, anebo může poslat někomu vzkaz a třeba ho následující den objeví v novinách. Vybrané komentáře totiž vycházejí vždy v dalším vydání pražské verze tištěného deníku.

Čtenáři nás sami upozorňují, co se kde ve městě děje. Za své fotky navíc dostávají odměnu 300 až 800 korun. Teď se jejich další nápady mohou objevit v Metru doslova černé na bílém. Vlastně na zeleném, protože rubrika má na stránce vždy jemně zelený nádech a je označena názvem Praha on-line,“ dodává David.

Deník Metro vychází celostátně a jeho čtenost činí 456 000 čtenářů na vydání. Pyšní se silnou skupinou mladých čtenářů a zvyšující se oblibou mezi vysokoškolskými studenty.

 

 

KOMENTÁŘE

  • Profilový obrázek Jiří Obst

    Dobrý den, chtěl bych napsat příspěvěk, článek do sloupku, kam píší Vaši čtenáři, ale NIKDE na Vašich stránkách nemohu najít, kam tento psaný příspěvek vepsat. Tak to zkouším zde. Příspěvek by se měl jmenovat: „Chtěl jsem jim zatleskat.“ Tak se nám po 45 letech vrátil do Prahy trolejbus! Hlásaly titulky a nadpisy článků v tisku. Jako malý kluk, si pamatuji trolejbusovou dopravu v Praze a tak jsem se 15.října na výročí 45.let ukončení trolejbusové dopravy v Praze vydal do Prosecké ulice zůčastnit se této slávy. Díky nadšencům a lidem, co to s ekologií v Praze co se týče MHD myslí skutečně vážně, jsem se svezl jak legendárním historickým trolejbusem Tatra T400, který léta brázdil ulice Prahy v dobách největší slávy trolejbusové dopravy, ale i zcela novým moderním parciálním trolejbusem SOR TNB 12, který umí jezdit i bez napájení z vrchních trolejí. V době, kdy nás řidiče vlastnící automobily všude přesvědčují, že bychom měli jezdit ekologicky a kupovat si v budoucnu elektromobily, bez kterých nás nepustí za chvíli ani do centra Prahy, tak by měl být hlavně kladen důraz na ekologickou a tedy elektrifikovanou MHD v Praze jako prioritní. Dopravní podnik hl.m.Prahy vybudoval zatím sice pouze prozativní, ale provozuschopnou trolejovou trať pro parciálníí trolejbus v úseku Palmovka – Letňany, kde v Prosecké ulici jede tento trolejbus výhradně na svrchní elektzrické vedení, jaké známe u běžně používaných trolejbusů. Jízda byla plynulá a trolejbus zdolával na tzv. klacky na střeše s trolejovým vedením Prosecký kopec na výbornou. Uvnitř bylo příjemné teplo a tichý jemně bzučivý zvuk elektromotoru, který nepotřebuje žádné řadící stupně zajišťoval komfortní a plynulou jízdu. Jak při slavnostním zahájení zkušebního provozu tak i při zkušebních jízdách ve dnech 5 listopadu, jsem zaznamenal mnoho odborných názorů ze strany zaměstnanců DP tak nadšené reakce veřejnosti. Jak 15.10 tak 5.11. jsem měl to štěstí, že trolejbus řídil velice zkušený a ochotný řidič, který trpělivě, odborně a zasvěceně odpovídal všem cestujícím a novinářům na jejich neustálé otázky. Bohužel neznám jeho jméno, silnější (doufám, že se neurazí) usměvavý pán, který nás tímto moderním trolejbudem v tyto dny vezl. Když jsme dojeli na konečnou zpět na Palmovku, chtěl jsem po zvyku cestujících v letadle, když letadlo bez problémů přistane, tomuto řidiči zatleskat. Zaslouží si to on a všichni ti, kteří jako novodobí průkopnící se snaží o znovuzavedení trolejbusové resp. elektrobusové dopravy do našeho hlavního města. A že to bude ještě dlouhá a obtížná cesta je jasné nám všem. Pánové, díky!

Přidat komentář