Deník Metro více zapojí čtenáře do tvorby svého obsahu

Praha online se stala novou rubrikou deníku Metro vycházející každý den ve vydání pro Prahu a okolí. Čtenáři se díky ní mohou sami podílet na obsahu webové stránky, na kterou mohou psát co, kdy a kde se v české metropoli děje.

Rozhodli jsme se využít potenciálu, který sami čtenáři nabízejí. Už roky využíváme v pražském vydání aktuálních čtenářských fotek, za které autoři získávají odměnu. Tehdy jsme se inspirovali od kolegů ze Skandinávie. Nyní nás napadlo, jak spolupráci rozšířit,“ říká Jan David, šéfredaktor deníku Metro.

Nová rubrika se tak stala výzvou pro všechny čtenáře deníku Metro z hlavního města. Je to jednoduché. Stačí, když čtenář napíše komentářů na metro.cz svůj tip a doporučí například kde se člověk dobře navečeří, kam zajít na koncert, vernisáž nebo sportovní utkání, anebo může poslat někomu vzkaz a třeba ho následující den objeví v novinách. Vybrané komentáře totiž vycházejí vždy v dalším vydání pražské verze tištěného deníku.

Čtenáři nás sami upozorňují, co se kde ve městě děje. Za své fotky navíc dostávají odměnu 300 až 800 korun. Teď se jejich další nápady mohou objevit v Metru doslova černé na bílém. Vlastně na zeleném, protože rubrika má na stránce vždy jemně zelený nádech a je označena názvem Praha on-line,“ dodává David.

Deník Metro vychází celostátně a jeho čtenost činí 456 000 čtenářů na vydání. Pyšní se silnou skupinou mladých čtenářů a zvyšující se oblibou mezi vysokoškolskými studenty.

 

 

Přidat komentář