Od začátku března jsou na stáncích Hospodářské noviny v novém kabátě. Je to jedna z mnoha úprav, které se tento rok v redakci chystají.
V trafikách od 1. března vychází Hospodářské noviny s novým designem. Nabízí více textu a méně grafických prvků. Rozhodly se klást větší důraz na komentářovou sekci a na delší autorské texty s vyšší přidanou hodnotou. „Hospodářské noviny dospěly. Mají na to věk i zkušenosti,“ uvádí na Twitteru art director Jan Vyhnánek k proměně.
Společně s novou grafikou spouští svůj první podcast Ranní brífink, který má za cíl informovat od začátku dne. Délka podcastu by neměla přesáhnout 10 minut, aby si ho člověk dokázal poslechnout třeba cestou do práce. „Další podcasty budou přibývat, stejně jako oborové newslettery,“ vyjádřil se v tiskové zprávě šéfredaktor Hospodářských novin Jaroslav Hašek.
Rovněž web iHned.cz by měl během tohoto roku projít kompletním redesignem . „Co naopak nezměníme nikdy, je náš přístup, že obsah rozhoduje. I díky němu mají Hospodářské noviny možnost být stále tím, čím jsou. Opravdovými papírovými novinami v digitálním světě,“ dodává Hašek.