Z trhu mizí časopisy pro teenagery. K Bravu se nově přidávají i magazíny Popcorn a Top dívky. Společnost Empresa Media, která byla jejich vydavatelem, je v říjnu stáhla z prodeje.
Magazíny byly na trhu od roku 1999, tehdy ještě pod vydavatelstvím Axel Springer Praha. Zaměřovaly se především na čtenáře ve věku od 12 do 19 let. Obsahovaly témata zaměřená na život celebrit, módu, krásu a životní trendy. Empresa Media je začala vydávat 1. ledna 2012. Licenční smlouvu uzavřela s německým vydavatelstvím Vision Media.
V září letošního roku se prodalo 12 tisíc výtisků Popcornu. Časopis Top dívky měl nižší prodaný náklad, jednalo se asi o deset tisíc výtisků. Ukončení těchto dvou titulů reaguje především na proměny mediálního chování náctiletých čtenářů a také na dřívější změny v segmentu.
Z trhu v minulosti odešly i další magazíny, které cílily na náctileté čtenáře. V roce 2013 to byl CosmoGirl a Bravo Girl. O dva roky později se z trhu stáhl i časopis Bravo. Titulem, který si stále drží vedoucí pozici mezi magazíny pro náctileté, je ABC.