Po technologickém Forbes Next, ze kterého se stal později čtvrtletník, přichází časopis Forbes s dalším speciálem. Forbes Woman vychází ve středu a zaměří se na úspěšné ženy.
„Forbes Woman není Forbes pro ženy. Je to Forbes o ženách. Mimořádně úspěšných, talentovaných a inspirativních českých i světových podnikatelkách, s nimiž jsme mluvili a zeptali se jich na věci, z nichž se může poučit úplně každý,“ řekla pro server mediaguru.cz vedoucí projektu Irena Cápová.
Vydání přináší rozhovor s českou šéfkou Googlu Taťánou le Moigne, návrhářkou a investorkou Diane von Furstenberg, či jedenácti Češkami, které působí v oblasti IT.
Cena magazínů Forbes Next a Forbes Woman je 99 korun. Forbes Woman má, jako další speciály Forbes Nejbohatší lidé a Forbes Life, vycházet jednou ročně. Časopis Forbes podle vydavatele nedávno překročil hranici deseti tisíc předplatitelů (v prvním čtvrtletí zaznamenal meziroční nárůst o 20 %) a inzertní příjmy se měly zvýšit zhruba o třetinu.