Hattrick Forbesu na předávání cen Časopis roku 2015

forbesNa programu čtvrtečního večera bylo vyhlašování ceny Časopis roku 2015. Toto ocenění vyhlašuje Unie vydavatelů a má celkem jedenáct kategorií. Samostatně byl ještě vyhlášený Časopis roku. Tuto cenu získal časopis, který dostal nejvíce hlasů od porotců a zároveň mu nejvíce vzrostl meziroční prodej. Letos se přihlásil dvojnásobek časopisů, tedy 80. „Jsem rád, že jsme v situaci, kdy vydavatelé časopisů našli jiné zdroje financování než je prodej a inzerce a to třeba pořádaní různých konferencí a akcí. Vidím proto, že tato branže má budoucnost, „ řekl v úvodu Tomáš Tkačík z Unie vydavatelů.
Časopis Forbes, vydávaný MediaRey SE, obsadil první příčku v celkovém hodnocení Časopis roku 2015. To znamená, že se stal titulem s největším meziročním nárůstem prodeje a k tomu dostal nejvíce hlasů od poroty. Kromě hlavní ceny obdržel tento titul cenu v kategorii Zpravodajství a ekonomika. Další cenou pro Forbes byla ta, za obálku roku, kterou vyhrálo jeho červnové číslo.

Tři ceny získalo i vydavatelství Czech News Center. Vyhrály je časopisy Svět motorů v kategorii Sport a hobby, ABC v kategorii Děti a mládež a také Reflex v kategorii Svět a společnost.
Objevem roku se stal Newsweek. V USA tradiční týdeník, který nově vychází i u nás. „Newsweek mi připomíná, jak těžkou práci máme, když prodáváme lidem časopis za 60 korun. Doufám, že se tu objevíme i příští rok, nejspíš ale v jiné kategorii,“ spekuloval Petr Šimůnek, který cenu pro Newsweek převzal.

 

Přidat komentář