Ve čtvrtek vyšlo první číslo českého Newsweeku. V tomto magazínu najdeme především komentáře, reportáže a fotografie. V premiérovém vydání si mohli čtenáři přečíst o budoucnosti počítačových her, problému nedostatku partnerek v Číně nebo o nebezpečně chytré panence Barbie. Čtrnáctideník je k dostání za 59 korun.
Newsweek má ambici stát se nejlepším titulem mezi zpravodajsko-společenskými magazíny v Česku. Cílem je vytvoření „časopisu bez hranic“, jak uvádí na svých internetových stránkách. Magazín se soustředí především na kosmopolitní čtenáře, kteří chtějí rozumět okolnímu světu a hledají v něm inspiraci.
Ústředním tématem zahajovacího čísla je rozhovor s nejmladší osobnosti české politické scény, kterou je Dominik Feri. „Udělali jsme z něj tvář premiérového čísla, protože k Newsweeku sedí po všech stránkách. Je chytrý, vtipný, má svěží pohled na věc, dobře vypadá. A co je nejdůležitější – myslí mu to světově. Takový bude i český Newsweek,“ seznamuje čtenáře s obsahem prvního čísla v úvodu magazínu šéfredaktor Jiří Nádoba.
Velmi důležitý je i moderní design časopisu, který je výsledkem soutěže mezi předními grafickými studii a je postavený přesně na míru. Obsah je velice slušivě a esteticky zpracovaný, autoři vsadili na jednoduchost a přehlednost. „Do designu jsme se snažili investovat hodně energie, hodně času a myslíme se, že to i podle toho vypadá,“ uvedl v pořadu Newsroom ČT24 Nádoba. Plus také čtrnáctideník dostává za velké množství fotografií a sladění barev celého magazínu.
Newsweek se od ostatních magazínů liší tím, že má za sebou silnou světovou značku a s ní spojených 80 let zkušeností, kvalitu a vytříbený obsah. „Z toho amerického Newsweeku budeme přebírat to, co nám přijde nejvhodnější i pro české publikum,“ uvedl ještě v Newsroom ČT24 redaktor Daniel Anýž.