Magazín Forbes přišel s další novinkou. Tentokrát rozšířil škálu svých miniwebů o nový – ForbesInsider, jenž je zaměřený na podnikání a šéfy firem.
Nový miniweb byznysového měsíčníku Forbes s názvem ForbesInsider se zaměří především na rady podnikatelům, bude odpovídat na nejrůznější otázky z oblasti podnikání, jakými jsou například jak řídit tým ambiciózních lidí, jak zabránit hádkám mezi jednotlivými odděleními ve firmě nebo to, jak podnikatel zjistí, že do firmy opravdu přijal kompetentního člověka ještě před tím, než do firmy nastoupí. Odpovědi na tyto otázky přináší především byznysmeni, kteří už stejné otázky řešili v rámci vlastní kariéry.
„Snažíme se šít obsah na míru našim čtenářům tak, aby pro ně byl podnětný v jejich podnikání a kariéře,“ uvedl šéfredaktor Forbesu Petr Šimůnek. Letos je to již druhý spuštěný miniweb. V lednu Forbes představil miniweb Jak být lepší, který má podporovat myšlenku sebezdokonalování se a měl by tak přitáhnout širší spektrum čtenářů. Ti zde mohou najít například články o tom, jak začít s otužováním, jak žít bez sociálních sítí nebo jak si dokázat přiznat chybu. V letošním roce by Forbes chtěl uvést další čtyři až pět miniwebů.
ForbesInsider má být součástí zlepšování kvality digitálního obsahu a samotný Forbes uvedl, že se snaží o větší rozvoj v online prostředí, mimo jiné i v souvislosti s nově příchozími redaktory a obchodníky. Cílem by tak mělo být posunutí digitální úrovně tak, aby se vyrovnala postavení tisku. „Chceme být nejsilnějším vydavatelstvím v byznysovém segmentu,“ dodal Petr Šimůnek.