Vydavatelství Vltava Labe Media se rozhodlo provést několik změn. Ty se především týkají personálu v centrální redakci Deníku, a to nového šéfredaktora. Vydavatelství čeká ale ještě jeden krok. Tím je zrušení agenturní provize za inzerci.
Od 14. listopadu nastupuje do centrální redakce Deníku nový šéfredaktor Tomáš Skřivánek. Přichází z mediální společnosti CN Invest, kde pracoval jako konzultant. Předtím dlouhou dobu působil ve vydavatelství Mladá fronta. Jeho jméno si můžeme spojit například s deníky MF Dnes či E15, kde byl dlouholetým šéfredaktorem, nebo také s týdeníkem Euro, měsíčníkem Profit a serverem penize.cz.
V Deníku by chtěl konkrétně vybudovat centrální redakci, která bude fungovat jako dodavatel textů, datové žurnalistiky i videoobsahu pro všechny regionální redakce. To, že má Skřivánek mnoho zkušeností s novinařinou oceňuje ředitel redakcí Deníku Roman Gallo. „Jsem rád, že Tomáš posílí tým Deníku, který prochází řadou změn, ať už na centrální nebo regionální úrovni. Potřebujeme lidi s novinářskými zkušenostmi a nápady, které Deníku pomohou v dalším rozvoji,“ uvedl k příchodu Skřivánka.
Marie Dlouhá, dosavadní šéfredaktorka centrální redakcem přebírá pozici hlavní manažerky Deníků.
Druhá změna se týká 15procentní agenturní provize pro reklamu v tištěné i internetové podobě. Pro všechny klienty budou tak platit jednotné obchodní podmínky.
„Rozhodli jsme se pro zrušení agenturní provize z podobných důvodů jako řada ostatních velkých vydavatelů. Naší snahou je zjednodušit obchodní podmínky a nabídku pro naše klienty. Agenturní provize dávno neplní svou původní úlohu v kalkulaci ceny,“ uvedl obchodní ředitel vydavatelství Petr Marek.