Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta má nově svůj vlastní web, odčlenil se od E15

obrazek_euro.czVydavatelství Mladá fronta spustilo před několika dny nový portál Euro.cz, který je on-line verzí tištěného týdeníku Euro, nejprodávanějšího českého titulu zaměřeného na byznys a ekonomiku. Doposud byl server Euro součástí webu E15.cz, od kterého se však nyní oddělil.

Vydavatelství Mladá fronta se rozhodla vytvořit samostatný web týdeníku Euro z prostého důvodu. Chce rozšířit svou cílovou skupinu čtenářů. „Portál je přehledně rozčleněn do vyprofilovaných šesti sekcí Byznys, Politika, Miliardáři, Light, Blogy a TV. Exkluzivita a rychlost zpráv monitorujících aktuální dění a analytický přístup od našich předních žurnalistů a odborníků v oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí, práva, ale i společenského dění jsou předností nového portálu,“ prozradil v oznámení na webu vydavatelství Mladé fronty Michal Půr, šéfredaktor pověřený řízením divize Euro. Spuštění nového webu oznámila společnost den předtím, než se do médií dostala informace o prodeji části portfolia Mladé fronty. Součástí akvizice je přitom i deník E15, prostřednictvím jehož online serveru fungovala i internetová platforma týdeníku Euro.

„Portál Euro.cz bude komplexně reagovat na probíhající události jako jeden z prvních. Součástí portálu je i názorová rubrika Blogy s kvalitními komentáři,“ doplnil ve svém prohlášení. Nový portál Euro.cz je responzivní, díky čemuž se tak snadno přizpůsobí tabletům či mobilům.

Portál Euro.cz rovněž obsahuje internetovou televizi s názvem Euro TV. On-line pořad se bude natáčet v televizním studiu vydavatelství Mladé fronty a jeho forma bude moderovaná. Pořadem, který bude trvat zhruba dvacet až třicet minut, budou provázet Miroslav Zámečník, Petr Holec, nebo Jan Novotný. Novým obsahem se Euro TV bude prezentovat třikrát do týdne.

 

Přidat komentář