Od ledna 2020 bude lifestylový magazín Marie Claire vycházet na matném papíře, změní se také prodejní cena. Úpravy neminuly ani obsah časopisu.
S návratem původní šéfredaktorky Marie Claire Lenky Fabián se časopis bude ještě více podobat úplně původní verzi. Témata nebudou jen móda a kosmetika, ale také společenské události. Zvláštní důraz se bude klást na témata ohledně postavení žen ve společnosti. ,,V roce 2020 Marie Claire chystá celou řadu aktivit, jejichž cílem bude nejen na nutnost celospolečenské změny upozornit, ale dokonce ji s pomocí svých čtenářek – vlivných žen se silným sociálním cítěním – vyvolat,” uvedlo vydavatelství Burda.
Vedení chce také rozšířit online obsah a rozvíjet podcasty. Už teď je ale Marie Claire na sociálních sítích velmi oblíbená. Na Instagramu má 11 700 sledujících a na Facebooku 33 200 fanoušků. Online verzi Marie Claire pak využívá 42 320 uživatelek, pravidelných čtenářek je ještě o 5000 víc. Česká mutace Marie Claire je jednou ze 31 edicí na světě.
Dosud časopis vycházel ve dvou velikostech. Větší verze formátu A5 se prodávala za 89,90 Kč, menší za 59,90 Kč. Vydavatelství Burda International upouští od těchto dvou verzí a sjednocuje je na jednu velikost. Cena čísla bude 69,90 Kč.