Pokles předplatitelů Netflix zaznamenal již podruhé za sebou. Odhadovaný pokles je od skutečného o polovinu nižší. Americký trh společně s anglickým seriálem Stranger Things drží Netflix v normách. Od roku 2023 Netflix nabídne levnější předplatné s reklamou.
Streamovací službě Netflix ve druhém čtvrtletí klesl počet předplatitelů podruhé v řadě. Celkově jejich služba ke konci června vykázala 220,67 miliónů, což bylo o 970 tisíc méně než na konci prvního čtvrtletí roku 2022. Netflix vývoj odhadoval jinak. Předpokládali, že snížení se bude pohybovat okolo dvou miliónů předplatitelů.
K výhledu na třetí kvartál vedení známě streamovací společnosti uvedlo, že odhaduje opět růst předplatitelů jejich platformy, a to o 1 milión, čímž by se vrátili na 221,67 miliónů. Růst marže je nadále predikovaný na úrovni 19-20 %.
Společnost dále konstatovala, že díky čtvrté řádě seriálu Stranger Things si získala za první čtyři týdny 1,3 miliardy zhlédnutých hodin, což je nejlepší výsledek anglického seriálu na Netflixu. Dále společnost zmínila, že na americkém trhu Netflix získal nejvyšší sledovanost v porovnání s ostatními TV stanicemi. Což by se mělo odrazit na budoucí sledovanosti.
Na projektu levnějšího předplatného Netflix spolupracuje s Microsoftem. Toto předplatné doplněné o reklamy Netflix uvede do programu na začátku roku 2023. Pravděpodobně se nejdříve objeví na trhu v zemích se silnějšími investicemi do reklamy, později bude přidávat i jiné země.