Týdeník Rozhlas vychází od dubna v novém grafickém provedení. Kulturně-společenský časopis navíc ke stávajícím rubrikám přidává i pár nových. Nová tvář týdeníku je nyní hravější a přehlednější.
Největší změnou prošla titulní strana časopisu, která se oblékla do graficky čistšího a modernějšího kabátu. Nově redakce klade větší důraz na neokoukané a kvalitní fotografie. Ty budou především lákat na rozhovor s výraznou osobností, který zůstává stěžejní rubrikou každého vydání. Nové podoby se dočkalo i logo časopisu, které nyní více odráží spojitost s Českým rozhlasem.
Mezi obsahové novinky, které Týdeník Rozhlas přináší, patří rubrika Červený koberec. Moderátor Aleš Cibulka v ní vzpomíná na svá setkání s hvězdami. Nová názorová rubrika Rada starších pak nabízí komentáře k aktuálnímu dění. Nechybí ani kalendárium. Týdeník postupně představí světově důležité události v rubrice nazvané Dny D.
„Týdeník Rozhlas, který je jen o několik měsíců mladší než samotné rozhlasové vysílání, oslaví za dva roky – stejně jako Český rozhlas – sto let své existence. Věřím, že se jeho nová podoba bude líbit všem stávajícím věrným předplatitelům, ale že ji ocení i noví čtenáři,“ řekl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Podoba časopisu se v minulosti měnila hned několikrát. Titul původně vycházel v novinovém formátu. Za první republiky ho zdobily fotografie Vlasty Buriana nebo Adiny Mandlové. Barevnou obálku časopis dostal až v roce 1998. V roce 2007 pak novinový formát nahradil lesklý papír a obvyklý formát časopisu A4.