Za pomocí uživatelů by mělo být zpravodajství na Snapchatu konečně konkurencí pro Twitter. K tomu mají pomoci jejich videa.
Populární uživatelská aplikace Snapchat se rozhodla nabídnout uživatelům novou funkci, která má nejen rozšířit jejich obzory, ale také do značné míry zvýšit konkurenceschopnost celé aplikace a přiblížit ji k Twitteru.
Nová funkce je postavená na tom, že každý uživatel Snapchatu vlastní chytrý telefon, které standardně disponují fotoaparátem a videokamerou. Tvůrci tak hodlají využít komunitu uživatelů, kteří si navzájem mohou poskytnout více videí z jedné události a nabídnou tak jeden druhému různé úhly pohledu.
Funkce nese název Story Explorer a dle vývojářů by měla být schopná v mnohém předehnat i televizní zpravodajství. Příkladem může být třeba fotbalový okamžik v zápase, který televizní záběry nabízejí ze zhruba pěti odlišných pohledů kamery. To Snapchat by stejnou akci mohl nabízet v mnohem více úhlech díky aktivitě diváků, kteří jsou přímo na stadionu. Jeden okamžik si bude moci uživatel prohlédnout jednoduše na jednom místě a hned z několika záběrů. Navíc se vše bude shromažďovat pod shodným heslem a utvoří se jeden velký celek. Story Explorer by dle vývojářů měl částečně nahradit standartní zpravodajství, které nedokáže být natolik komplexní jako materiály milionů uživatelů Snapchatu, i když za cenu horší kvality.