Obchodní zastupitelství Media Club končí s prodejem reklamy pro TV Mňam a TV Mňau. Od 1. května si ji budou tyto stanice společnosti S&P Broadcasting zajišťovat samy. Důvody tohoto rozhodnutí firma neuvedla.
Vyřazením Mňam a Mňau se pro Media Club nic výrazného nemění, podíl sledovanosti těchto televizních stanic byl totiž mizivý. Například TV Mňam nedosáhla v cílové skupině diváku 15-69 let ani půl procenta podílu. Poměry zastoupení stanic v bundlech prodeje reklamy Media Clubu nicméně nadále zůstávají stejné.
Růstu Media Clubu pomohl start nového, již osmého, kanálu FTV Prima, Prima KRIMI. Průměrný celodenní share společnosti vzrostl na 31,32 % a podíl v prime time dosáhl dokonce 31,91 % (v CS 15-69), uvedla mluvčí Primy Gabriela Semová. Kromě médií (televizní stanice, weby i časopisy) a mediálních partnerství eventů skupiny Prima Media Club zastupuje i rozhlasové stanice ze sítě Radio United (Kiss, Beat, Country Radio …), hudební stanice Óčko, TV Šlágr a Retro Music TV, či kanály skupiny Barrandov.