Není tomu tak dávno, co si naše redakce vzala do hledáčku novou hudební show televize Nova. Show, kde pozvaní herci hodnotí vybrané hudební hity, hrají různé infantilní hry a tím baví komparz v sále. Pravda, první díl si vedl dobře, sledovanost dosáhla přes 600 tisíc. Když to funguje vedle, musí to skórovat i u nás, a tak Češi dali šanci něčemu pro ně novému, na Slovensku už čtyři roku zaběhnutému. Chyba lávky.
Chart show vydržela jen měsíc, Nova tak odvysílala pouze čtyři díly. Poslední díl, odvysílaný 11. března, měl sledovanost téměř o polovinu nižší než díl první, tedy přibližně 370 tisíc diváků. Čtyři odvysílané díly dosáhly dohromady 15% podílu ve skupině 15-54 let. Pro připomenutí, Chart Show běžela v sobotu od 20 hodin. To pro Novu znamená žalostně málo zhlédnutých reklam. Nezbývalo než se vrátit k celovečerním filmům jako jsou Princ z Persie: Písky času nebo Lovci pokladů a hudební slávu přenechat pořadu Tvoje tvář má známý hlas, který na konci února zahájil vysílání třetí řady.