Týdeník, který se v minulosti řadil mezi nejčtenější československé časopisy, vyšel zatím naposledy v roce 2005. Ve své nejúspěšnější éře pravidelně dosahoval statisícových nákladů. Vydavatelství A 11 se nyní rozhodlo legendární Mladý svět vzkřísit.
Vydavatelství A 11 získalo ochrannou známku Mladý svět od společnosti Empresa Media. Že se na mediálním trhu stále jedná o velice silnou značku, potvrzuje zájem vydavatelství. „Koupí ochranných známek Mladého světa vstupujeme do segmentu společenských časopisů, které v našem portfoliu doposud chyběly,“ uvedl obchodní ředitel vydavatelství A 11 David Korn v rozhovoru pro MAM.
Majitel vydavatelství Aleš Zavoral nebyl příliš konkrétní. Podle jeho slov se na finální podobě redakčního týmu stále pracuje. Jednou z mála věcí, které prozradil, byla informace o plánovaném speciálním vydaní. To by mělo vyjít v lednu. Během února by pak prý rád zpátky do oběhu uvedl Mladý svět ve formě týdeníku. Další podrobnosti plánuje odtajnit ještě před koncem tohoto roku.
Nakladatelé by projektem rádi oslovili zástupce všech generačních skupin. Najdou se ale čtenáři, kteří mezi nejnovějšími trendy ocení i retro módu?