TV Prima nabízí skvělou pracovní příležitost na pozici vedoucího zákaznické podpory online. Nástup je možný ihned.
Co bude Vaší náplní práce?
- Vedení malého týmu zákaznické podpory pro online aktivity TV Prima.
- Vytváření cílů a strategie zákaznické podpory (dlouhodobé i okamžité povahy).
- Definice procesů zákaznické podpory na komunikačních kanálech, jejich zavádění, vyhodnocování a ladění.
- Spoluvytváření komunikační linie, odpovědnost za její dodržování.
- Nastavování metrik, určování zásad a rozvoje využívání pracovních nástrojů a postupů.
- Analytické vyhodnocování výstupů z helpdesku, pravidelný reporting.
- Odpovědnost za průběžné proškolování agentů zákaznické podpory.
Co pro tuto pozici TV Prima vyžaduje?
- Prokazatelné zkušenost z oblasti zákaznické podpory.
- Zkušenosti s nástroji CRM.
- Zkušenost s produkty Zendesk výhodou.
- Výrazně pro-klientský přístup.
- Organizační a skvělé komunikační schopnosti.
- Vynikající a profesionální písemný projev.
- Zkušenosti s vedením malého týmu.
- Zkušenosti s online médii a/nebo online video platformou výhodou.
- IT nebo obecně technický background výhodou.
- Zájem o ICT.
Co nabízí?
- Skvělou pracovní příležitost u významného hráče na českém internetu.
- Možnost zkráceného úvazku.
- Perfektní technické zázemí.
- Možnost podílet se na rozvoji online služeb.
- Samostatnou a zodpovědnou pozici.
Informace o pozici
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)
- Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Kontakt:
TV Prima
Vinohradská 3217/167, Praha – Strašnice