Becky Fullerová je mladá, krásná, ambiciózní a právě získala vysněnou práci. Přesto se její život řítí do pekel. Scenáristka Aline Brosh McKenna lehce oprášila vlastní úspěšný model z komedie Ďábel nosí Pradu a stvořila další variaci na téma souboje „Panny s Netvorem“. Zaměstnání televizní produkční je ideální pro workoholiky, kterým to stejně rychle mluví, jako myslí, a kteří nemají problém zařídit na počkání nemožné.
Film ve svém jádru nastiňuje situaci v mediálním prostředí, v němž mizí důraz na závažné zpravodajství a lidem se raději servíruje bezduchá zábava. Nechybí přitom sarkasmus ani přímočarý humor postavený na správných lidech.
Hlavní hrdinkou je produkční Becky Fullerová, kterou lze bez větších obtíží označit za workoholičku. Po ztrátě zaměstnání dostane nové jen díky svému zápalu, elánu a neschopnosti zastavit se. Získává místo produkční ranní televizní show Rozbřesk, která má extrémně malou sledovanost. Pokud se ji nepodaří vylepšit, hrozí, že bude odpovědnost za zrušení dlouholetého pořadu a propuštění mnoha lidí ležet právě na jejích bedrech.
Těžká zkouška přichází už v momentě, kdy má Becky sehnat spolumoderátora do ranního zpravodajského vysílání k ostřílené Colleen Peckové. Volba nakonec padne na válečného reportéra a držitele dvou Pullitzerových cen, Mike Pomeroye. Ten ovšem působí arogantně, nabubřele a s kolegyní se nedokáže vystát. Sledovanost klesá a Rozbřesku hrozí zánik.
Nebyla by to však Becky Fullerová, aby nevymyslela střelené, dokonce životu nebezpečné aktivity, do nichž v přímém přenosu zahrne v rámci reportáží nejen moderátora počasí, ale dokonce i samotnou moderátorku Collen jen proto, aby udržela ranní show při životě. A daří se, Rozbřesk opět pomalu nabírá na sledovanosti i díky perfektně propracované lesti, kterou si na svou produkční vymyslí sám Pomeroy. Skvělé práce produkční si všimnou u konkurence, kam se Becky dokonce vydá na pohovor. Nakonec ovšem zůstává v Rozbřesku, neboť arogantní Mike Pomeroy předvede pro její setrvání věc, po níž zůstanou všichni přítomní stát s otevřenou pusou.
Hezké vstávání však ukazuje smutnou skutečnost, že lidé nestojí o podstatné a závažné zprávy podané v informačně plném obsahu, jako to dělá Mike Pomeroy, ale že se chtějí bavit u nezávazného pořadu přeplněného emocemi a zábavou.