Internetové stránky časopisu New York Magazine si na konci listopadu osvojí zpoplatnění článků, jak oznámila společnost New York Media, která je provozuje. „Na placeném obsahu pro webové stránky se pracovalo přes rok,“ řekla pro The New York Times Pamela Wassersteinová, generální ředitelka New York Media. „Myslím, že je to další evolucí toho, co děláme,“ dodala.
New York Media se tak přidává k ostatním mediálním společnostem jako například Condé Nast nebo Bloomberg Media, které v nedávné době zpoplatnily své servery. Ti, kdo se rozhodnou New York Media odebírat, zaplatí buď pět dolarů měsíčně nebo 50 dolarů ročně. Za 70 dolarů ročně dostane odběratel i tištěný New York Magazine, který od roku 2014 vychází dvakrát měsíčně.
Tak, jako u ostatních serverů, bude čtenářům umožněný přístup k určitému počtu článků zdarma měsíčně. Model vstoupí v platnost poslední listopadový týden, konkrétní datum ale společnost neupřesnila.
Podobný systém zavedly i české zpravodajské a publicistické servery jako například Hospodářské noviny či Echo24.