Šestnáctý ročník soutěže Zlatý středník spustil přihlašování. Své mediální počiny mohou firmy do soutěže zapsat do 15. února. Nejlepší komunikační kampaně, firemní média a aplikace budou hodnotit odborníci z PR agentur, tiskoví mluvčí nebo také zástupci různých médií. Vítěz bude známý v dubnu příštího roku.
„V uplynulém roce jsme hodnotili 159 přihlášených projektů, třetí nejvyšší počet v historii soutěže. Věřím, že letos toto číslo překonáme. Na hodnocení se opět budou podílet na čtyři desítky předních odborníků v oblasti komunikace,“ uvedl Petr Langer, předseda PR Klubu.
V porotě bude zasedat například Ladislav Kříž, mluvčí skupiny ČEZ, a Silvie Marhoulová, která je ředitelkou asociace Public Relations Agentur.
„Tradičním záměrem přihlašovatelů do Zlatého středníku není jen vítězství v dané kategorii, ale také získání cenné zpětné vazby a tipů na konkrétní zlepšení svých projektů. Každé přihlášené médium totiž obdrží detailní hodnotící list od odborné poroty,“ dodává Adéla Ivan Jansová, výkonná ředitelka PR klubu.
Soutěž probíhá již od roku 2002 a organizátorem klání je PR Klub. Ten je sdružením profesionálů z oblasti PR. Je to nejstarší profesní oborová organizace, která je na trhu už devatenáct let.
Zlatý středník je odborná soutěž, kde odborná porota vybírá nejlepší firemní média a aplikace. Letos je celkem sedmnáct soutěžních kategorií, mezi které patří například Nejlepší newsletter, Výroční zpráva nebo Firemní katalog. Novinkou letošního roku je vznik kategorie, která nese název Nejlepší obsahová strategie. V této oblasti bude porota hodnotit efektivní propojení komunikačních kanálů.