Časopis JJ mohli čtenáři potkávat na stáncích od září loňského roku. Jeho náplní byly rubriky jednotlivých youtuberů od osobních zkušeností přes tutoriály na líčení, styling nebo i techniku. Nechyběla ani známá rubrika o intimním trápení, převzatá po vzoru Brava. Vydavatelé si od měsíčníku slibovali, že nahradí legendární Bravo, které ze stánků zmizelo na konci roku 2015. Tomu nasvědčoval i ambiciózní zářijový náklad 70 tisíc výtisků pro Českou republiku na 20 tisíc pro slovenskou distribuci.
„Při pohledu do trafiky na české časáky si musíte přiznat, že tady fakt chybí kvalitní časák pro teenagery, který by svým obsahem, a hlavně svým vzhledem uspokojil dnešního mladého čtenáře. Většina se jich ve svém vývoji zasekla před deseti lety,“ tvrdil tehdy projektový ředitel Petr Srna.
Čtenáře však časopis o 52 stranách za 59 korun moc nezaujal, podle názorů některých byl z hlediska youtuberů příliš „offline“. Pikantností ze života „redaktorů“ se odběratelé taktéž nedočkali a obsah se mnohdy kryl se samotnými videi tvůrců. V konečném důsledku JJ vykrádal tvorbu youtuberů a naopak.
„Vydavatel časopisu JJ posledních pár měsíců velice intenzivně hledal možnosti, jak se tomuto rozhodnutí vyhnout, ale bohužel je nenašel. Pro udržení časopisu JJ udělal jeho vydavatel maximum, ale trh s časopisy pro děti a mládež je neúprosný,“ stojí v prohlášení vydavatelství Street Light Production, s.r.o.
Jako náhradu dostanou předplatitelé na výběr z časopisů Popcorn či Top dívky.