Žádné jedno velké téma se pro tento týden v místních plátcích neuchytilo, a tak jsou obálky českých týdeníků rozmanité. Echo upozorňuje na to, že Česká republika je země levné pracovní síly, za což může Kalousek. Týdeník Ekonom se zaměřuje svým speciálem na zmapování moci v české politice. Čtrnácté vydání pro letošní rok časopisu Euro vsází na to, že si jej čtenář koupí, aby se dozvěděl, jaké jsou ty nejpostradatelnější profese. Instinkt láká na rozhovor s paní Dagmar Havlovou. Týdeník Reflex slibuje poohlédnutí za životem známého českého fotografa, žijícím dlouhodobě v USA, Antonína Kratochvíla. Ten na obálce časopisu spíše připomíná Toma Hankse ve filmu Trosečník. Týden nadále vzpomíná na nedávno zesnulého kardinála Vlka. Týdeníky zaměřené na marketingovou a mediální sféru Marketing&Media a MarketingSalesMedia řeší venkovní reklamu a popis slavné agentury Droga5. Respekt vsází na dojemný příběh ženy, která se stala symbolem holokaustu českých Židů.