Hudební novináři, a vlastně novináři obecně, mají velký problém se po studiích následně ve své profesi uchytit. Jaký pohled na to má známý hudební kritik, tvůrce Hudebních masakrů a redaktor časopisu Headliner?
Hudební kritik Jaroslav Konáš odpovídá: Je pro současného hudebního novináře náročné sehnat práci?
Já se řídím takovým jednoduchým pravidlem. Na žádnou práci, kterou mi někdo nabídl, jsem nikdy neřekl ne. Když mi napsali z ČiliChili, že pro ně mám psát – řekl jsem jo. Když se ozvali ze Streamu, abych pro ně točil Masakry, zase jsem jim na to kývl. A to samé platí pro Headliner. Když mi Dany Stejskal nabídl, abych s ním dělal časopis, souhlasil jsem. To je základní pravidlo – neříkat ne práci. To se prostě nesmí. Pro novináře je dneska vážně těžké sehnat uplatnění.