Co média v týdnu 47/2015 dala…

Poslední týden byl specifický jednou zásadní otázkou: Který týdeník (ne)bude mít titulní stranu věnovanou pařížským událostech. Erik Tabery se pro Newsroom ČT24 vyjádřil, že na páteční události týdeník nestihne zareagovat, protože titulní strana jde do tisku jako první. Jak se s teroristickým útokem vyrovnaly jiné deníky?

Stejně jako Respekt na Paříž nereflektuje jako Instinkt, Euro, Ekonom, Marketing Sales Media a Marketing & Media, kterou jsou přeci jen úžeji zaměřené. Reflex lákal na speciální „pařížské“ vydání, Echo využilo svou výhodu pozdějšího vydávání a přineslo jako jediné titulku jasně odkazující k útokům.

Euro se naopak možná těšilo na reprízu filmu Troja, kterou v sobotu dávala Nova. Ekonom se ohlížel zpátky k privatizaci, ke konci komunistické vlády se vztahoval i Týden. Marketing & Media informoval o bitvě mezi médii a Googlem o peníze od čtenářů i z reklam.

Čtete také:

Pařížský masakr v médiích: Televizní stanice. Téměř 9 hodin zpravodajství o útocích, Nova se tématu věnuje nejvíce

Pařížský masakr v médiích: Celostátní tisk. Eiffelova věž vrhá stín i na 17. listopad

Pařížský masakr v médiích: Internet. IHned.cz nemá online reportáž, Wikipedia zakládá nové heslo

KOMENTÁŘE

Přidat komentář